Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Tuesday, October 25, 2011

soklan orang banggang membuat kan orang lain BENGGANG...

Soalan Bangang Yang Buat Orang Lagi Bengang !! Ggrrrrrr !!






1)Bila orang nampak anda baring tutup mata....
Soalan: Hyee! tidur ke?

Jawapan: Tak la,aku training mcm mana nak mati nanti...



2)Imagine anda bawa tv anda yang rosak gi jumpa technician untuk repair,dia mesti tanya gak:

Soalan: Nak repair tv ke?

Jawapan: Tak la,aku bosan! so sje aku bwk tv ni jln2.



3)Time anda bangun tidur, dan terus si bendul tu mesti tanya anda:

Soalan: Hyep! da bangun?

Jawapan: Ish,aku tengah tido sambil berjalan-jalan...



4)Kawan anda call phone umah anda dan...

Soalan: Hello?.. Ada mana ?

Jawapan: Kat sini haa ,kat bus stop!!!



5)Diorg nampak anda keluar dari bilik mandi dan dalam keadaan basah-basah..

Soalan: Eh baru mandi ke?

Jawapan: Ehh! Mana ada , Aku jatuh dalam lubang jamban tadi!!!



6)Anda di dalam toilet , pintu berkunci , ada gak orang ketuk pintu dan tanya anda..

Soalan: Ada orang tak?

Jawapan: ( *Suara Kiut* ) Mana ada orang!! Taik yang bercakap ni!!



korang besa alami dalam situasi begini tak ?? aku selalu jadi owang BENGGANG .. SEBAB ramai owang banggang bg soklan ntah ape².. al-makluman FRONT DESK !!!!! 

contoh terdekat..

caller :   HARI NI OFFICE BUKAK TAK??
AKU : ya cik.. sedang di buka,tadi tutup sebab kami pegi tdo ( benggang tahap cipanzi cumel mailto:%%@!# )

pembeli :  dekat sini ada juai ubat ( di rahsia kan )
aku       : tidak kak.. kat sini jual tayar motor taya beskal ( gila tak nampak signboard ka?? bute ke ?? )

ni soklan wajib mak aku kalau aku call dia pakai tepon office ( alamak terbocor rohsia ..ngeh ngeh ngeh ).. dia mintak aku return call..ok aku buat

mak aku  : angah.. kat mana ??? (semangat cakap ni )
aku  :  --------- (blurr tak tau nak cakap jawapan apa sebab soklan yang sama bila aku call ..adehh.. pitam !!! )

tapi mak aku di mahap kan sebab mak aku kalau angkat phone.. mana layan dah nak tgok skrin tepon tu.. trus tekan butang ijau saja.. ALASAN YANG MUNASABAH

No comments:

Post a Comment

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails