Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Monday, October 31, 2011

JANGAN TOLAK KEPALA ANAK KU ( entry panas hati )

hari ahad (30 hb oct 2011 pada pukul 3petang ) aku pi klinik ibu dan anak.. sebab baby muammar haikal menerima cucukan 6 bulan.. baby dah pun umo 8bulan tapi TER MISS cucukan 6 bulan dek kerana keadaan dia dahulu tak berapa sihat.. alhamdulillah sekarang dia makin sihat.. cargas.. walaupun romantik tu selalu ada.. heran aku.... keluar anak lelaki tapi perangai alahaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  MAT ROMEO... manje ya hamat.. tu belum dia TELENG KAN kepala lagi.. mmg ati leh cair woo.. kadang² nak tergelak pun ada..

ok sambung kes amarah aku ni.. aku tak marah dengan misi² (nurse) yang kerja lembab..sumpah tak marah sebab aku tau..misi ni ada kala sebuk aada kala penyebuk ..bz body pun ada walau pun pada masa yg sama dia bz kerja ( paham tak ?? tak paham.. pk sendri ).... sebab tu aku takmau jadi misi.. kalau lambat..dah tahhhuuuuu..pasti owang akan marah n maki dalam ati ( aku besa jugak maki dalam ati ni time aku cek pequt..gila vavis pegi  pkul 8.30 pagi .. aku balik pkul 1.30 tgh ari..tak ke panas ati hang )

ni kesah amarah aku dengan BAPAK BUDAK... mmg akal dia letak di kepala lutut... dia datang mungkin dengan isteri dia nak check up anak dia mungkin... tapi aku tak nampak  pun bini dia... tunggu di luar gamak nya.ehhhh aku tak kepochi ye..sebab tu aku meneka ja di mana bini dia.. hahaha. point aku di sini... AKU BENGKEK DENGAN TINDAK TANDUK BAPAK BUDAK NI...

citer dia bermula begini.. aku .. laki aku(dia duk sebelah duk dukung bby..aku lenggang kangkong) bermain dengan marsya.. kira nya marsya duk depan aku..tengah²laluan lalu lalang... duk men apa ya... ehmmm... haaa.. men eja-ejaan tak silap aku.. ok dah sudah main.. aku diam.. marsya pun stilll lagi berada di kawasan lalu lalang tu.. tetiba BAPAK BUDAK NI DATANG.. TRUS TOLAK KEPALA ANAK AKU... vavisssssssssss.. aku mmg dah hangin dah... MMG ANAK AKU DUK TENGAH² JALAN..aku ngaku ...kesilapan kecil di situ .. tapi ang sebagai BAPAK BUDAK.. tak leh ke cakap.. TEPI SKIT PAKCIK NAK LALU.. ohh ye kalau moden sangat.. tak leh ke kata macam... EXCUSE ME ADIK.. UNCLE( vavis ) NAK LALU.. ni apa hal ang pi tolak kepala anak aku.. MMG SAKIT HATI aku sungguh waktu tu.. mmg ayat makian aku betul² nak tekeluaq dah.. aku toleh tgok laki aku.. mmg dia panas ati jugak tapi dia diam( ye le kennn ustazzz.. oh noo .. dia  bediam tak kena tempat ).. peh tu aku bisik ngan dia.. TAK MARAH KE BANG TGOK MACAM TU.. dia diam .. lagi aku geram !!! kemudian dia nampak aku macam tak tentu arah.. mmg muka aku lain dah.. aku asyik tgok BAPAK BUDAK tu ja.. mgkin laki aku risau aku bertindak agresif.. tapi sungguh mmg aku nak bergaduh dah... peduli apa aku owang ramai ke tak...laki aku cakap.. DAH LA MA.. MALU OWANG TGOK.. hekk eleh.. aku tak buat apa lagi pun...


cuma aku nak cakap la kan kat BAPAK BUDAK tu..
APA PERASAN HANG KALAU AKU LALU AKU TOLAK KEPALA BINI ATAU ANAK HANG?? APA HANG RASA?? JADI  SILA PAHAM AMBIK LA .. kalau aku jadi marah macam ni !!!!.. aku nampak macam anak ramai.. DAH 3ORANG BUDAK KAT KELILING DIA.. tak ke ang rase pebuatan hang ni telampau kurang ajaq.. tak de sifat penyayang pada bebudak ke.. DAH LA MAIN KEPALA.. meh aku main kepala ang balik.. MMG PANTANG AKU.. KALAU OWANG MAIN KEPALA NI.. cam haremmm... ingat bola ka apa... kepala jgn buat main ye  BAPAK BUDAK... 

haihhhh MMG AKU MOODY 1 hari.. sampai dalam keta .. aku duk bercakap hal ni.. laki aku sampai mengeluh ( tanda pedap aku duk citer kes tu tak habis² )... tapi dia layan kan jugak.. bagi bini dia becakap.. dengan cara tu.. bini dia leh lepas kan tention... mmg peel EN MAZUAN gitu.. sejak dari couple sampai dah anak dua.. PEEL DIA ROMANTIK TAK KENA GAYA.... DIAM TAK KENA GAYA.. SENYAP TAK KENA GAYA... hehehe..tapi aku suka......
 aku suka bebel²..dah tau.. dia tak kan bising ..dia SENYAP saja....

dalam on the way nakbalik rumah.. AKU MINTAK DIA BANJE AIS KRIM CONNETO.. weeehuuu...
sompat lagi aku paw dit dia..kahkahkahkah...


ehhh....
HATI MASIH PANAS !!..

3 comments:

  1. uihh.. ptt nya hang cakap ja.. eh takan smpi tolak kepala kot en.. bayar zakat ni tetiap tahun.. mmg vavisss...

    ReplyDelete
  2. Oh kalau ana rasa dah terkeluar ayat laser kot.. Ingat dia ke yg beranakkan itu budak.. Tak sopan tau tonjol2 kepala ni.. Pantang tok nenek aku wat camtu.. Eh ehhh, aku lak yg emo.. Hehehhehe

    ReplyDelete
  3. huhu xptt2, ade ke main tolak pale. pantang btl. kalu ila rsnya da amok kat situ. huhu... kesian marsya..

    ReplyDelete

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails