Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Thursday, October 20, 2011

- kejadian aku keluar tapau lunch tadi - HAMPIR EKSIDEN

gila wehhh kalau eksiden tadi macam mana??
kedengaran ramai yang bercakap.. aku panik panik panik... huhu..
sebenar nya BUKAN AKU YANG HAMPIR EKSIDEN tadi... owang lein..ekikiki..
tapi kaki n lutut aku yang begegar.. teketaq ketaq aih.. depan mata wehh.. kalau eksiden tadi tak ke haru.. silap ari bulan bukan aku pi selamat org yang eksiden.. ORANG YG SELAMAT KAN AKU..SEBAB FENGSAN TGOK DARAH.. muehehehe.. aku mmg fobia ni eksiden² ni.. kalau eksiden tepi jalan kompom aku tak benti tngok... tapi kalau ada sikap kepoci..aku tgok dari jauh la.. tu pun SIPI-SIPI.. EHEHE.. tak pun.. aku  tnya orang di tempat kejadian.. EKIKIKIKI.....

alkisah begini,

pada 1 ari yakni ari khamis( khamis malam jumaat .. agagaga.. ada kena mengena ka?? ) bertarikh kan 20 oct 2011.. kejadian di medan selera dekat betul dengan opis aku.. ada  2 org pemuda ..sorang pembongceng sorang penunggang setia. membawa motor... nak kona kanan tapi duduk di kawasan tengah² line...

kebetulan... jengjengjengjeng.. ada SEBUAH KERETA PROTON SAGA lalu dengan laju.... tanpa  mempedulikan kiri dan kanan ( cekgu memandu tak ajo dia kot.. sepak skali..panggggggg !!!  hahaha) terus membawa kereta dengan laju nya di line kanan... mungkin dia tak perasan 1 bjik motor ni nak kona kanan... bila dia sedo.. dia trus mem BREK dengan kuat.. bunyi  nyittttTTTTT bedesing telinga aku yang tak korek 2 ari ni.. perghhh jantung aku dup dap dup dap.. igt kan dah arwah dahh 2 pemuda motor ni ..nasib depa baik.. pemandu kereta tu.. sempat brek..  ( cekgu memandu ajo DRIFT KOT ..Paanggg lagi dua das !! ahaha) jadi.. AL-SELAMATUN la kan... ishhh kalau la tadi .. pemandu kereta tak sempat brek... haihhh.. aku yg tgh tunggu makanan ni.. kompem pitam...  tapi tadi .. terkeluar sedikit jeritan manja aku.. ahahaha.... riso wehhh.... huhuhu

TAPI AKU MUSKIL.. SALAH SAPA?????

si penunggang motor yang bg signal TAPI DUK LINE TENGAH ....
si pemandu kereta yang laju.. tapi MMG BETUL DIA DUK LINE TU...
ke salah aku yng menengok ?? ehhhh.. aku KOMPEM LA TAK SALAH.. DAH DEPAN MATA AKU.. BUKAN AKU PI BERLARI NAK TGOK KENN.. eehehehehHEHEHE

yang pasti.... penunggang motor macam tak puas ati tau.. sedang kan salah dia sendri.. duk watak motor sambil duk maki².. ishh aku lak macam nak pi maki n bagi nasihat.. DAH HANG BWAK MOTOR DUK TENGAH JALAN APSAL ?? DAH TAU NAK BELOK.. ANG KE TEPI LA... kalu aku pun.. aku langgaq,, chehhh !! ni aku baru cakap dalam ati.. kalau betul.. heheh..aku pi cakap ERMMM ERMM ERMMM.. tetiba aku gagap.. muahahaha...

lagi satu aku tak pueh ati laaa.. awat sekarang ni anak dara suka sangat duk gedik kaki haa???
tak bekenan lansng aku dengan aksi tu.. leh rabun mata wooo..... sedang kan mmg dah rabun pun..ahahaha
lain la kan.. seorang mak ada bby di situ.. dia  gedik kan kaki dia sebab NAK KASI ANAK DIA TDO..muehehehehe...

ok bubai !!

2 comments:

  1. salam singgah

    salam kenal & dah follow u..

    dah follow jom follow back
    qhaifanurin.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. huhu... menakutkan... tp mujurla smpat brek.. tp lya ada pgalaman pnah slamatkan org eksiden dulu...

    ReplyDelete

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails