Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Friday, September 30, 2011

korset ZIRANA.. aku dah rembat !!!

seperti entry yang INI kan aku udah celita SEDIKIT SEBANYAK  yang aku kureng sonang dengan struktur badan ku... nampak lengan n paha beso.. perut buncit..

MAKA................ ku pujuk..ku rayu. ku belai poket dialova untuk membeli korset zirana.. dialova setuju... harus la aku tiap2 ari bangun awal ..gigih kan diri pakai korset tu.. kalau tak... musti kena perli.. kalau aku hangat² taik lipas kang..... muahahahaa

jadi... cik puan noor harzira zakaria.. sila cekal kan hati dan pankreas anda..tanam kan semangat kurus bak seperti anak daro( wah tak leh blah aku punya azam yaaa) hahahaha... bila badan dah solik molik.. pakai baju apa pun ..musti MALATOP punya.. ni idak.. paha beso..lengan beso..perut muncit ada hati nak jadi eera pajirah ka... silap ari bulan... eera pajirah lalu pun sahih dia gelak kan ngko.. ahahaha


credit tu puan GOOGLE

korset zirana ni aku beli tak mahai.. kotang leh la search google tgok harga sendiri. kang aku gtau kang... korang tekejut lak rega nya.. jadi better korang search sendirik...
ehhh..dalam kotak zirana ni ada banyaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkk pakaian tau... perghhh bak kata AKU..hehehe  COMPLETE SET...mau tak complete ..semua harta karun terdapat disitu... meh aku gtau 1 persatu apa yang ada dalam kotak ZIRANA ni...

1) BAJU .. bentuk seperti singlet  ( aku ni suko beno tido pakai singlet.. baru siok maa.. angin keluar masuk...ketiak pun rasa nyamaaannnn sekali..tp pasti kan  ketiak anda di cukur setiap ari untuk kebersihan yaw...alahai ..loqlaq nya hang ni iera.. harharharharhar...gelak owang kayo..)

2) SELUAR ... seluar ni bestt sangat.. sebab lembut kualiti dia.. tak keras pun.. mudah je kalau korang nak pakai.. ku pakai seluar ni sampai ke paha.. untuk mengecil kan paha drumstik kfc aku yew.... selesa... memang selesa.... tapi masa u ollls nak pakai tu.. angkat kan sikit buntot anda ya... aku pun tak tau..kenapa musti angkat buntot tu.. aku ikut je arahan dia.. kang melawan ku tak kurus lak kang.. hahahaha...

3) PANTIES... part ni yang best.. aku pun tekezut lak ... selalu kalau beli set korset ni dapat seluar ngan baju je.. ZIRANA ni dapat sekali ngan panties.. fungsi nya.. ( jap jap ..aku tgok jap kat kotak dia untuk apa ye...ok dah !!) UNTUK KEMPIS KAN PERUT.. wahhhhhhhhhh vangga aku bila baca..macam tau² je aku nak kempis kan perut tong aku.. muahahahaha....

4) SARUNG LENGAN@ BETIS... wahhh yang ni mmg ku lagi tekejut cipanzi .. ada pulakkkk dia kasi sarung lengan ni.. bukan satu ..bukan tiga bukan empat ya.. TETAPI.... DUA.. HEHE... ok la kan.. dia kasi dua dari tak kasi.... tak ke korang melopong poket nak beli lain lak kang.. ni aku dah pakai..mmg selesa..  tapi aku pakai di lengan dulu.. kasi kurus kan lengan baru betis.. betis ku ok..masih lagi SEKSI... wahhhhhhhhhhh giles perasan !!!!

5 ) LOTION PANAS....vahhhhhhhhhhhhhhh aku nak buat pembetulan di sini..bukan lotion panas ye.. tapi LOTION TERLEBEY PANAS.... perghhhhhhhhhh panas wehhh kalau korang pakai..sila picit sedikit sajo.. kalau tak..mmg korang kena rendam dalam koram 8jam tanpa henti wehh.. panas very².. aku pakai tadi.. perghh macam nak terjum kolam sambil buat kuak kupu² versi cumel..hahaha.sempat lagi tu... AKAN TETAPI...korang jagn sapu di kawasan SULIT ye.. kang korang rasa la.. macam nak terbang terus ke bulan tanpa pakai UFO atau ROKET hahahaHAHAHAHA......

6) VITAMIN C .... yang ni korang jangan ingt vitamin  untuk di telan ye.. MAHAP... ini untuk di sapu jugak... rasanya panas kot tapi aku lum cuba sebab musabab nya.. kena pakai lotion panas selama seminggu baru pakai vitamin C ni.. katanya disini.. untuk ilang kan stretch marks ...tapi aku tak de pun parut tu.. tetttttttt.. ade skit sajo.. tp under kontrol lagi.. muahahahaha..

7) SABUN.... sabun ni best...  buih banyakkkkkkk tapi hang siap la lepas tu kan.. badan duk ngup ngap ngup ngap..... macam nak tebako.. hahaha..kita bako kita bako.. lemak lemak lemak selemak nya.. hahaha


 sekarang berat aku 57kg... nak kurus kan menjadi 50 kg...7 kilo lemak.. SILA PAHAM...nyah kau dari sini..muahahaha

ehhhhhhhhhhhhHHH.. aku macam penjual korset ni ja kan.. hahaha siap senarai lagi apa ada dalam kotak korset ni.. now.. cube korang teka berapa harga..muahahaha... tapi bnyak nyaaa bahan .. sila rajin kan diri untuk kurus yew... nak santek.. opkos kena rajin.. jgn jadi pemalas ya...  kalau dah slim.. hipppppp hipppp hureeee... kalau aku masih gemuk dan tembam.. SALAH KAN KORSET  tersebut... kahkahkahkah


2 comments:

  1. banyak gak barang2 dia yrk..cam best jer...cer citer berapa reganya..ku malas nak google....heheeh...

    ReplyDelete
  2. ieja... harga dia dalam rm 110 aku beli.. ehh..aku mintak kawan aku tulon beli wehh

    ReplyDelete

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails