Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Tuesday, October 4, 2011

dah ilang comot.. MASA UNTUK HENCHEM LA PULAK


tittle entry mama saya tak leh blah kennn,.. sapa kata saya  hensem angkat ketiak???
hahahaha..idak la.. hensem tu bukan saya.. hensem tu BRAD PITT.. saya cuma comel saja.. hahaha.. opss.. terperasan sekejap... mama suka beno amik gambo curi².. heloo mama ..saya belum bersedia ar.. nak snap ..gtau la.. saya leh la tenyum² atau lentik kan badan sedikit.. atau pun... posisi posing yg saya suka ada la dengan cara KEPALA TELENG.. macam gambar di atas ya..
uncle² auntie ² kalau nak nak tgok kepala saya dengan betull harus la uncle² auntie² teleng kan kepala jugak ye... tapi jgn lelama teleng..kang  ada orang cakap.. uncle auntie sure suka makan BONTOT AYAM ..ehhh tak .. makan TENGKUK AYAM.. ekikikiki


ala maaaaaaaaaaaa.. saya belum ready lagi... cakap la  one two three ma.. aiyoo.apa la ma nie... itu pun nak kena ajo ka.. ekikiki



ok tak telengan saya?? belum cukup profesional lagik .. saya masik belum tersenyumm



naahhhhhhhhhhhhhhh.. amacam senyuman dan telengan saya??? cukup berbakat bukan?? muahahaha.... tapi gambar gegar la pulak.. sila marahkan mama saya secara jemaah.. hehehehehe




ini pula pandangan atas.. saya hairan..bnyak artis² dan jugak remaja² sekarang ni suka beno tngkp gambar tapi bijik mato di atas.. juling kah mereka ????.. hahaha.sodap nya saya mengate ye.....  saya pun nak coba jugak posing begini..perghh sakit bijik mato saya posing macam ni... huhuhu








akhir skali ....posing yang saya gemar lagi suka ..jengjengjengjeng....





!!!!!  peace yawwwww !!!!!

2 comments:

  1. bosa dah muammar gadafi..eh salah..muammar haikal

    ReplyDelete
  2. ibu naz....

    leh wat silap noo

    ReplyDelete

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails