Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Tuesday, October 18, 2011

CINTA ELYSA....jgn lupa tonton yaa


ohhhhhh ku tak sabar nak menunggu drama CINTA ELYSA.. haih...
buleh jatuh cinta woo drama ni.. hero nya tu lah..cair ati eden tapi cinta n kasih sayang eden masih lagi kekal untuk dialova.. lap u la dalin..  bukan nya aku ilang akal nak jatuh cinta ngan owang lain sedang kan SUDAH BERSUAMI..hehehe.. .. dalam drama je lah..... hero nya alahaaaiiii ..samseng pun menjadi.. kasar pun jadi.. lembut ati pun jadi...,  yang tak tahan tu.. part merajuk tu yg wahhh siriyes menusuk ke kalbu.. muehehehe...


johan aka BOTAK

aku suka sangat gelar kan dia botak.. haihhj ko ni blakon samseng pun jadi ye..perogol bersiri pun ngko leh jadi ye.. tapi kalau ngko bawak watak romantik.. pasti ramai gegerl sana yg jatuh cinta macam manggi cintan tu.. ehehe... ku rasa ngko ni leh dapat award pelakon terbaik dowhh.......


heroin dia pun best jugak .. fasha sandra.. bukan maksud ku suka dia tapi watak ddalam drama tu menjadik la... lagi satu.. ku suka rambut diaa.. cantekk nya.. bersinar²..almakluman... toke saloon chenta kan.. kalau  saloon tu dekat.. kompem ku pegi  ... sebulan skali buat  treatment rambut.. seminggu skali pegi cuci rambut peh tu tangkap gambo masuk blog..muehehehhe..


watak yang lain pun best gak.. apa nama dia ya.. aku pun tak kenal sangat dengan adik² elysa ni tapi mmg enjoy la tgok lakonan mereka.. tambah² si adik bongsu elysa.. peluk si arill..tak nak kasi abg aril dia tinggal kan umah..  ohh so sweett..sadis la time tu..aku lak yang bergenang air mata... hehe.. pulun betoi la eden ni yaw..kemudian si aril cakap.. OK TAK JADI PEGI MALAM NI BESOK PAGI BARU DIA BERAMBUS.. muahahahah ,,sompat ngko ye nak wat lawak time mata aku dah berkaca nak naggis.. potong stim betul...


pelakon yg hebat jugak dalam ni si papa elysa..perghh penyayang nye dengan anak²... cakap lembut gemalai.. semayang tak tinggal... nasihat pun cakap lembut² ja.. kalau ABAH AKU.. SORA TAK DENGAQ  1 LORONG TAK SAH.. al-biasa lah ye.. TENTERA.. ehhh tentera ni suka duk cakap kuat² ka.. aku leh pekak telinga tau... cair taik telinga aku.. huhuhuhu


ok ..bubai



No comments:

Post a Comment

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails