Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Tuesday, October 4, 2011

rambut sudah terbang...ke bulan agaknya

trajis ok trajis...siapa yg tak nak lihat rambut anak panjang sampai ke pinggang kan ...aku nak sangat tapi memandang marsya asyik menggaru ja kepala tu... hasrat nak tgok marsya berambut ikal mayang yg shining tu aku ketepi kan.. marsya suka komplen..kata PANAS PANAS PANAS( sambil duk garu² kepala dia.) kesian ku  tgok.. dengan ati yang TABAH.. ku mintak  tlg maktok potong kan.. bukan ku tak geti potong ( mmg tak geti pun..mauahahaha) tapi jiwa aku agak layu melihat rambut panjang marsya yg bakal di korban kan.. huarghhhh mama tak rela walaupun mengangguk setuju..

abah marsya lagi tak rela..siap tak cakap ngn aku 2 ari.. APA KESS.. TETIBA SENTAP TAK NAK CAKAP NGAN BINI 2 ari.. aku wat salah ka.. aku wat perangai ka.. nak kata aku wat perangai.. baekk ja 2 ari aku layan dia.. siap masak nasi grg pukul 1 pagi.. tak ke bini solehah aku ni..mauahahahaha..
tak tahan dengan muka mongok dialova aku mula la investigate... kenapa mengapa tetiba muka macam cekodok basi...baru  la dialova wat pengakuan ikhlas lagik jujur.. dia BO-SUKAK DENGAN TINDAKAN AKU MEMOTONG RAMBUT MARSYA.. dia nak anak dara dia berambut panjang... nampak ayu dia kata.. ehhh hellloo ya  laki ku.. kalau dia tak rimas tak ngadu domba ttg kepanasan dia.. ku tak gunting laaa.. ni skit²..ma panas laa ..panas la... peh tu sapa tak bengkek kan.. ermmm sebenar nya... ku pun tak suka marsya rambut pendek..nampak KAHAQ SEMACAM...ehhh ampa tau ka maksud KAHAQ ?? muahahaha.. ni aku tlg explain.. kahaq tu maksud buas,,notty..lincah..lasak tapi tak sampai ke jahat lagi hokey... ni aku pratonton  dari A-Z  waktu rambut anak dara ni di korban kan..( sambil naggis bentak² di lantai... huhuhu)



 

panjang kan  rambut dia... huhuhu sejak lahir dia simpan ni mau nya aku tak nitik air mata ..huhu.. tapi ku kontrol macho la... tak nak la jiwang bagai ... bukan tak panjang dah kan.. ehehehe


aiyoo marsya tersenyum lebar nampak..sonok kena potong kaa.. sebenar nay dia duk menahan
geli tuuuu... teronot² maktok nak gunting..payah nyaa..sebab budak ni geli tak kena tempat..kang tergunting tinge macam mana.. sampai maktok dia gunting rambut sambil bebel²..2 dalam 1..hahahaha




disebab kan geli telampau² ..ter ober².. maktok trus tangan kan  kepala marsya.. tak nak kasi lari²... tapi budak ni GANAS ok.. tak tahan dengan geli jugak ..adoi..susah beno.. so idea sudah mali....mama dia kan cerdik pandai... trus umpan henpon dekat dia.. ku cakap...KAKYANG AMIK TEPON NI.. TANGKAP GAMBO MAMAA YANG CUN LAGI VOGUE NI..( sila gelak dengan sopan ok.. kahkahkahkah)



.

mungkin dia jeles dengan mama dia.. asyik nak tangkap gambo saje... dia pun nak gedik jugak la kennn.. mintak mama snap foto.. ku pun nak kasi dia duk senyap kan...layan jugak la pemintaan nya.. ikut peel sapa ntah ni.. sure abah dia.. ( hek eleh tak nak ngaku  diri sendrik..muaahahah)




dah sampai kemuncakk dahh,.... hampit siap !!!!  poses ALTER.. detik ini amat bahaya... kena teliti betul² kang tepotong tinge,, huhu..sib baik marsya ok tak de geli²  dah..al- selamatun.. hehehe



sekumpulan rambut.. huhuhu.. SELAMAT TINGGAL ..selamat jalan.. babai rambut...
mak aku pesan..  rambut ni kena tanam @ pun simbah rambut ni di tepi  pokok pisang... ku tanya kenapa.. mak ku jawab.. kasi KEPALA ANAK HANG NI SEJUK..( huaaa... ganas punya bahasa maktok)




tadaaaa...sudah siap.. rambut baru... ala²  akak jena jin.. muahahaha...
ehmm.. jari berinai ok... tapi dah sust dah.. nanti² mama letak inai lagi ya marsya..

No comments:

Post a Comment

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails