Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Monday, October 24, 2011

death muffin coklat - aku berjaya bikin - sila vangga



ari jumahat lepas.. mood nak melantak tetibe menyelinap  benak pikiran ku.. godeh punya godeh..  aku tetiba berkenan muffin coklat.. perasan nak jalan kan misi mem MUFFIN trus bersemangat.. ... nampak macam senang buat.. pegi dapo geledah semua bahan².. nasib baik semua ada... tetiba teringat MANA ADA MUFFIN CUP.. adoyai... terbantut seh .... tapi  dah KECUR AIR LIUR ni.. stat enjin motor pegi kedai bakery.. gigih ok.. ku redah ujan tu.. semata-mata nak mencari muffin cup.. hehehe..

bila semua bahan dah siap.. muffin cup dah ade.. oven pun sudah panas.. apa lagi nak di tunggu ... masukan  sajo semua ituw.. semudah ABC sajo... petik jari pun buleh ( tapi aku mmg tak geti petik jari.. tebelit² jari aku.. .. pulun nak kasi bunyi.. sakit jari lagi ada la.. hahaha)...nak tgu muffin alahai.. dup dap dup dap.. tak tau apa result akan dapat kan.. tapi  vangga ok.. teloncat² la aku..sampai cik siah dah tego.. HELOO.. HANG TU MAK OLANG OK.. BUDAK KANAK² MINUM AIR REBENA.. muahahaha...  ehh helo jugak.. apa perasan korang haaa..KALAU BERJAYA MEMBUAT SESUATU ?? opkos  ceria kehidpuan korang kenn cuma loncat n terloncat tu tak berapa pasti la... ahahaha... 


 jadikkk MENJADIKKK jadikk.. orang yang buat ni gedikkksss..muehehehehe



tapi dalam resepi tu aku masuk kan BANYAAAKKKKKKKKK coklat..sebab tu nampak GOLAP.. camera tak verapa canggih so nampak lagi golap la.. salah kan camera tepon cik siah..muahaha



saja nak mem BLUR kan  muffin ni.. ehh  KECUR AIR LIUR tak  ?? ekikiki



yang ni version gunung berapi yang kelelehan lavanya.. muahaha. yang ni terlebih letak aduan ,,maka.. meleleh tak hengat donia.. ohh wugi wugi.. tapi 1st time buat ma.. ok what ?? ekiki... musykil gak aku ni.. aku letak badam di tengah² tapi apsal ha.. bila siap dia ketepi. ish... rosak pemandangan mata wo.. .. takpe.. mulut n perut tak de mata.. jadi SILA MAMAM DENGAN BAHGIA.. muehehehe




see seee ..lihat la donia.. KENAPA BADAM TU KETEPI ex.... tak paham aku.. tp muffin cup amat la santek..miki mouse tu... marsya kata..maaaAAAA.. MIKI MUS MIKI MUS.. apa² ja la.. janji dengaq bunyi MIKI..muehahahaa



perbezaan muffin.. paling copat licin yang GUNUNG BERAPI TU .LA..adik² aku amik yang tu.. nak tau sebab apa ??

SEBAB BANYAK............... loqlaq punya jawapan.. ekikiki

ape² pun... aku dapat tempahan tuk muffin ni... alhamdulillah...bersyukur..mudah-mudahan aku menjadik usahaWANITA muffin..aminnnnnnnn

No comments:

Post a Comment

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails