Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Friday, November 18, 2011

KEK TIRAMISU ... demmmm aku NGIDAM !!

ARI NI aku BW blog sahabat² di alam maya... ada ku drop komen ada ku jadi kan diriku silent reader sajo.... perut dah kenyang ( makan nasi kenn  ) apa lagi.. MATA PUN TERUS NAK KUYU.. huhu.. aku tak leh makan nasi tgh ari..kompem aku fengsan aka membuta di tengah ari.. betull tak tipu..sebab tu aku tak suka makan nasi waktu tengah ari.. mata rassa seperti kena gam.. tu belum makan NASI BERIYANI GAM.. kompem mata aku gam trus.. syorgaaa wehh tdo siang.. muahahaha.....

tapi peel aku ni kenyang macam mana pun.. perut sampai nak pecah lagi buncit pun mulot asyik mintak kudap kudapan tuk di MENTEKEDARAH...  adoi.. macam mana nak diet ni .. seksa seksa... ari² datang opis..opkos i pakai korset tapi dah hentam nasi sepinggan penuh tanpa tgl sebutir nasik pun.. cane berat badan nak trun... ce cite ce cite.. dulu berangan beria kennn nak pakai korset ni.. tgh ari tak nak lunch nasik..(betul tak cik puan rahmahlina.. ari² ku sebut nak diyet kenn..ahhaha)  apa yg berlaku sekarang  ADALAH SEBALIKNYA.. ku perasan sejak² akhir ni menu lunch aku.. NASIK.. ari ni nasik ayam..esok nya nasik putih tomyam.. lusa nya nasik putih ayam halia.. tulat nya nasi putih paprik.. tonggeng nya..nasi ekonomi.. mmg SAHABAT BAIK NAIK BERAT BADAN SEMUAAA tu cik iera oi..
ehhhhh ehhhh tapi ..aku tak amik sarapan pagi.. kita aci la kann.. makan nasi 1ari sekali ja.. malam tu kekadang aku tak makan kadang aku makan koteow, bhun.kebab daging,funfries.. hehehe.. makan jugak walaupun tak sentuh nasi....

masa aku tulis entry ni..kecur air liur dowhh dek kerana enty kak ana yg kasi gue teringin.. huarghh kak anaaaaaaa... gue sudah teringin kek tiramisu la..sapa nak jawab ni.. ok gue jawab sendri..
PEGI BELI ATAU PUN BUAT SENDIRI.. nampak macam sonang saja.. opkos buleh buat ni.. lagipun ku selalu pegi kedai bakery so tak de masalah nak beli semua mende tu.. yg jadi penghalang nya..  AKU MALAS LAAA NAK BUATTT ... makan aku rajin..ekikiki... jadi reward tuk owang pemalas seperti aku..... harus LA BELI SAJO DI kedai² kek bedekatan, ehhh tesco dekat.. ada kedai kek di dalam tu.. yes yes yes... (gila gumbira macam aku menang larian 100meter ) ngehngehngeh..jadi aku leh lapik perut dulu dengan MEMBELI KEK TIRAMISU tu... insyaallah kalau mimpi rajin aku menjelma.. aku buat.. laki aku lak musti tak suka kek ni.. dia bukan tekak omputih pun... mungkin dia rasa sesuap dua..nak makan 1bekas. aku rasa bezaman.. ntah² tak sentuh.. .. oohhhhh aku tak perlu risau.. ada 5orang yang boleh melantak kek aku .. NGEHNGEHNGEH... (gila jahat gelak) .. aku dah taU siaappaaaa....


nak slide kecik tonet ni pun jadi laaa.. janji gue dah ilang kan teringin gue ni mengalah kan owang peknen... heran aku.. kalau nak bende sesuatu sahih tergedik² sampai buleh dapat.. gila sengal betoi...jgn kata org tak paham peel aku ni..aku sendrik pun tak paham dengan dri sendiri.. muehehehe


insyaallah kalu aku buat kek ni ..aku nak kek sebeso alam..
senang aku nak melantak bnyak²..ehhh tak takut gemuk ka... pedulik apa aku..janji aku puas makan...mak n adik² pasti tgu kedatangan TIRAMISU KEK aku...
alaaaaaaaaaaa... besa la kenn.. CHEME.. nak depa beli.. haqammmm.. tgu aku buat je lahhh..

 tak silap aku.. beli di kedai kek.. 1 slide rm6.50 koooott...kot ye.. aku tak hengat dah..lama beno tak makan kek ni... agak mahai ye.. OPKOS KENA KUO KAN DIT  MERAH LA KEN...


NAK MURAH?????? baekkk  !!!

LU BIKIN SENDIRI !!!!!!

aii aiii chipp

tgu je la ku buat kan... kalau kos buat mahai dari kos beli.. baik aku pilih beli.. cerdik pandai dak aku... tak sio² mak aku kasi dit pi sekolah.. muahahhaa


1 comment:

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails