Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Friday, November 4, 2011

DIA dah datang..maknanya MINGGU INI BENDERA JEPUN ~~



dah 2minggu ati tak tenteram di sebab kan enty ini.. tapi sekarang alhamdulillah akhirnya nya DIA DATANG...

seronok bukan kepalang... ati yg gundah gelana bertukar (cakap seperti ultraman  sambil angkat sebelah tangan..hehehe ) menjadi girang gemilang walau pun...... PERIOD KALI NI SAKIT MENGGILA... PERGHHHHHHHH SAKIT MACAM NAK TEBERANAK ( beranak lagi sakit kot..hehehe.. )  huarghhhhh.. nak naggis pun ada.. badan ni golek² atas lantai.. sambil bentak² kaki.. huhuhu...  lumuq losyen panas ( sebenar nya losyen tu untuk KURUS tapi apa aku pedulik janji dia panas... aku sapu je lah )..sakit la hai....... sebelum² ada jugak sakit bila period datang tapi tak seteruk ni.. kemungkinan di sebabkan darah period dipendam begitu lama.. jadi bila keluar.. sakit la kot (KEMUNGKINAN SAJE..AKU NERAI TEKA SAJA.. )

dialova cakap.. MALAM² DUK GOLEK ALA² BOLLYWOOD APA KES !!! korang rasa gurauan dia tu ku balas senyuman tak?? tidak ok tidak.... ayat petir ku kasi.... YA .. MA TENGAH  MENARI NI.. NAK JOIN MENARI SKALI KA ?? wakluuuu sungguh.. time ni nak bergurau mmg silap la brader.. aku duk menahan sakit..ngko nak gurau pegi la gurau ngan mak ngko..  kesian dialova... dia nak amik berat tu tapi aku lak juai mahai ( ehh juai mahai ke ayat tu )  dengan muka cememeh aku.. aku say sorry .. TAK SENGAJA TADI DALIN.. mulut tak de insuran kennnn .. ehehehe.. aku manje² kan skit ayat aku ni.. mintak tlg sapu losyen di perut.. aku suruh sapu dia pegi gelek² perut tu.. lagi la sakitttt.. hangin sungguh aku.... NI BUKAN MELAWAK SAKIT BANG OI.. NI REALITI ... jgn buat eksperimen kat perut aku ni.. sakit wehh.... dalam masa sakit pun .. aku ada perasaan lapo jugak ( perut tong.. muahahaha )  bagitau dialova... dia nak banje makan beso ... yahooooo yahooo yahooo.. dia cakap ada port baru.. nak try makanan thai... mana tau sedap.. sedap buleh pi selalu.. kalau tak sedap.. KOMPOM LALU PUN AKU TAK PANDANG.. tention..ekikiki....

jadi.... semua makanan thai itu al-selamatun masuk di dalam perut ku... tapi sayang..kedai makanan tu takde steamboat kalau tak.. laju² ku oder.. ehehe.. rabak lagi poket  laki..apa ku dulik.. bini nak makan ..tak leh nak kontrol² poket ye bang.. ahahaha..

baby muammar makan jugak ... tapi dia geget biskut rusk sajo..memang kami selalu bawak biskut tu..spare.. dia tu mulot selalu sangat nak ngap..LIKE MOM LIKE SON lahh...kahkahkah...marsya makan banyak semalam..dia tu senang saja nak tambat selera..ada NASI PUTIH,SUP, DENGAN TELO DADAR dah cukup tuk dia makan banyak... bagus anak mama..tidak memilih makan walaupun ada ketika pe'el dia mengalah kan princess.. tak telayan aku ni... dialova makan bnyak jugak.. ada menu  peberet dia kennn ..ikan siakap 3rasa..(aku tingin nak buat   masakan tu tapi takut jadi IKAN SIAKAP PELBAGAI RASA...HANGIT,RENTUNG,MASIN,PAHIT.KELAQ..mueheheheehe) aku lak... OPKOS BAAAAANNNYAAAKKKKKKK MAKAN... hahaha.. al-makluman owang kelaparan..muahahaha..


on da way nak pulang..aku mintak dialova beli pad di 7eleven.. buleh pulak dia melawak... dah masuk dalam kedai punya la lama.. heran aku.. dia call ... MA,NAK TERBANG KE ATAU PANJANG.. apa kes !! dia cakap apa..aku tak paham... rupa nya dia cakap, MA ..NAK WING KA OVERNIGHT ?? adoiiii.... aku gelak dlu baru aku jawab.. MA NAK TERBANG DENGAN PESAWAT PANJANG vulehhh ... ahahahaha.. tu lah..ni kes takmo amik port dalam hal kewanitaan ... itu belum lagi aku mintak beli panties & bra.. kompem malu... BINI NGKO JUGAK NAK PAKAI BANG OII... hehe.. ehh tapi dia beli underwear..mintak aku teman lak.. MANA ADIL !!! aku pun tau malu jugak ..muahahahahaha

No comments:

Post a Comment

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails