Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Wednesday, November 9, 2011

ALAMAK TOYOL !!! siap layan ~~~

tanggal  09 november 2011.. aku dah layan movie ALAMAK TOYOL ni.. ehmm nak kata best.. macam tak best.,.. nak kata tak best.. MMG BEST..ehhh apa yg aku merapan ni.. muehehehe..  lawak nya dekat si toyol tu je la.. jadi toyol.. tak geti nak mencurik.. bos suruh curi dia pegi menari shufle..(ehh betul ke salah aku eja ha.. ala.. yg trend sekarang ni bebudak duk nari tu.. hahahaha.. aku nak nari pun tak geti.. kaki bleh terbelit wehh.. muahahaha) dialova kata.. ada part  pelakon wat lawak. tapi dia rasa.. ati hempedu dia tak leh nak gelak..sebab lawak yang tak kelakar kan.... ada part lawak menjadi..dia gelak bagai nak tak..


tiket dia morah² sajo... buleh la hadap SET LUNCH MEKDI.. hahaha.. tapi takpo..bukan selalu duk layang TV BESAQ ni  kak yang panggey wayang ni TV BESAQ.. BILA KU cakap.. tgok wayang.. hareemm dia tak paham kan.. duk tya APA TU bnyak kali.. leh bilang dengan jari kaki sekali.. aku igt.. tigapuluhlapan kali  pe dia tnya.. lotih aku .... bebuih mulut pun bukan dia geti..jadi aku amik jalan SHORTCUT ..aku cakap.. HARI NI KITA P TGOK TV BESAQ..cerdik dak aku.. kahkahkahkah.. masa aku cakap ni dalam kereta.. on da wey nak sampai dah pun...  al-nasib baik... dia paham.. kalau tak.. hbis movie pun duk menanya... huhuhu..



aku pergi bertiga yew.. aku ,dialova dan marsya.. memula nak pegi berdua sajo.. marsya dah lena masa tu.. gaya aku siap... marsya bangun..huarghhhhhhhhhhhh potong stim la ngko marsya.. baru nak pegi dating dengan abah ngko.. ngehngehngeh.......

BABY DI MANA?? opkos aku tinggal kan pada mak aku.. dia tak pandai tgok TV BESAQ lagi.. hehehehe.. marsya senang saja nak kasi dia diam.. beli popcorn saiz beso... bg dia melantak dalam panggung..AL-SELESAI..... bijak bijak bijak..... ujung² nak tamat citer.. marsya dah mula bosan..mungkin diat tak bekenan ngan citer tu... (dia tak paham kan ) .. bnyak scene cakap dalam topeng.. jgn kata marsya.. aku pun yg beso kedabak ni tak paham.. jenuh nak menahan telinga kasi dengaq...


dah keluar panggung.. marsya TERBEKENAANNNN dengan  banner PUSS IN THE BOOT.. dia nak layan ciiter tu.. takpe nak.. nanti kita pi...  24 november nanti kita pi layan ye.. aku pun suka citer ni.. MIAAAWW MIAWWW MIAWWW.... (ala² bunyi kucing nak kena baling dengan batang penyapu.. kuangkuangkuang)


TOYOL PAKAI PAMPERS ??? muehehehehe.. ada jugak no... siap pampers branded siot...hampagas petronas sungguh...

No comments:

Post a Comment

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails