Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Tuesday, September 6, 2011

## Raya Aidilfitri Kami Tahun 2011 edisi 1##

tahun ni berlainan dengan tahun² sebelum nya.. musti la lain sobab nya dah jadi 4 branak dah..muahaha.. terdapat penambahan bilangan ahli keluarga di situ..ekikiki...

ape?? warna tema raya ape tuk kali ni??
ku habaq kang..korang jgn tekujat aka tekejut lak.. tema kali ni ganazzz skit.. hehehe.
PINK KALER maaaa..hahahahaa..
ganas tak tema warna aku?? hehehe.. ganaz tapi jambu gituww.. auuwww( sambil wat skill usop wilca..muahaha)

ehm.. tema kali ni..ku  boria bersama² dengan pakatan ahli GENG KONGPREN... ku rasa dalam 100 org jugak la yg  tak pakai baju pink ni .. yang mengikut tema hanya 10 org saja kot... .. nanti ku  tnjuk kawan² aku yang guna khidmat pink di pagi raya..
now.. aku musti lah  citer  ttg aku dlu kan...

ikut kan tu... DIALOVA tak nak baju melayu dia wane pink..dia kata.. cam LEMBUT JA ..hahahaha.. ku goda sampai bebuih mulut ..kuo habis air hidung..punya la pujuk.. akhir nya... ampa tau... dialova tak makan saman gak..
last skali aku  dapat idea ganazz.. aku mogok.. mogok tak mau senyum .. wat peel macam tak kenal tak kenal dia.. hahaha.. dosenya aku... tapi apa kan daya.. nak tema pink jugak... hehe.. dialova pun setuju la.. tak mo nak bantah² dah.. dia pun menurut perintah jugak.. tapi bila pegi cari kain  nak buat baju melayu dia.. masyaallah..susah beno.. dia tu memilih sungguh.. yang ni tak lawo.. yang tu tak bekenan... haihhh.... pemilih skit laki ku ni..nasib baik  ada 1 kedai tu dia suka kualiti n corak kain tu.. last minit dah..tailor takmo terima dah.. mungkin dia wat mata puss in the boot KOT.. TAILOR TU SANGGUP TERIMA..hehehe.. pandai nya laki aku goda tailor tu...mungkin dialova pelanggan tetap di situ... kira bagus jugak tailor tu.. MENJAGA ATI CKASTEMER GITUW.. AUWWW...(patah tangan lagi)


ustaz al mazuan md akhir..tak leh blah dengan kopiah dia.. suka sangat kopiah tu.. bukan tak de songkok nak pakai.. huhuhu.. dia cakap.. tak panas... sebab kopiah ni ada lubang².. kepala leh dapat oksigen skit.. statment sengal !!


No comments:

Post a Comment

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails