Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Tuesday, September 20, 2011

mencanak² laaaa kilo berat aku !!!

entry kureng menyenang kan..
haurrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh amat la tentionn wehhh
dulu lepas pantang baby ke-2 berat aku 53kg..


SEKARANG.... !!
berat ke 57kg.. huaaaaaaaaarghh dalam masa 4bulan aku mencanak kan meter penimbang sebanyak 3kg..
masyaallah.. aku nak kuquihh wehh.. perut pun buncit ni.. aiseehh mennnn
sangat tak lawa bila pakai baju yang ikut aliran body.. huhu.. sad... sad... sad.....

tapi kawan ku bnya MOTIBASI KAN DIRI KU..aku still kuquihhh lagi....huhu.. ayat penyedap ati ka...
boroi tetap ada... depa cakap.. akibar c-zer.. jadi dalam pantang kan tak bedung  tak bengkung.. jadi perut di situ diisikan dengan angin... huhuhu..
belek punya belek..telek punya telek... bediri di depan cermin..
~~~ SULUH LA PERUT DI DEPAN CERMIN..sambil nari² golek kan badan..huhu..
mmg nampak TAK SEKSI.. tapi SEKSA.. HUHUHU...


tetiba.....jeng jeng jeng jeng...
kawan ku anto msg dalam ym..
MAKCIK... NAK PAKAI KORSET TAK.. huarghhh ini sudah best ni... petanda ku nak slim kembali..
dengan pantas jari jemari ku menyebut YES.. aku nak.... arga tak kisah.. aku nak gak.. perut aku macam mengandung kali ke-3 lak.. oh no.... 

so.. cerita di sini... motip di sini..point di sini....

aku nak kuquih... huhuhuuuhuhu..
tak banyak... nak turun kan dalam 7kg sajo..
mampu kah iera harzira mengatasi dan melawan napsu serangan makanan???

ehehehhehe..
insyaallah...

encik dialova.. tulon sokong binimu.. jangan duk suwuh atau ajak ku pegi mamam tgah² malam buto...
nak kuruih weh.. belambak baju bajan seluo seluaq yang masuk almari.. tak di endah kan...

No comments:

Post a Comment

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails