Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Friday, July 16, 2010

cumel nya kenderaan ini

entry lambat 1 ari....
lunch dengan member.. pot pet pot pet sementara makanan nak sampai..(memang dah rutin)
tetiba sekumpulan gugurl datang dengan kenderaan yang agak mencuit ati ku..
kira terkedu sebentar.... duk sembang² tetiba bley stop tgok kenderaan itu..

so..kenkawan.. leh teka tak apa kenderaan tu.. tak perlu pakai minyak..
dijamin save ..(walaupun minyak dah nek arga..tapi..tuan kenderaan ni tak kesah punya)
yang penting ..... leh lagi menyihat kan tubuh badan.. badan menten cun punya...
dapat teka tak???  dapat ???tak dapat ka??

lagi ku kasi info.. kenderaan ni 2 roda ja...
sure ampa leh teka kan.......... YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..
BASIKAL.............itu la jawapan dia...
dan ini gambo nya

cumel kan ?? ekekekee
pelbagai warna tau.. yang best nya...
pelantar penumpang bukan besi tapi di salut dengan kusyen...
(zaman daku pi sekolah pakai beskal..pelantar besi..sakit muntot woo)
cube korang perati betul²....
basikal 2 dari kiri ...
u olls akan nampak ada HELO KITTY .di handle beskal tu..
hehehe.. tu yang klako n kiutttttt bangat....
nampak kan???
tapi aku rasa.. basikal ni buatan thailand..
sebab semua gugurl ni owang siam...

4 comments:

  1. nek basikal leh eksesais sekali..

    ReplyDelete
  2. comel jer beskal kaler pink n hijau tu hihi..

    ReplyDelete
  3. ummi aisyah...
    yayayayaa.. cumel kan.... siap ada helo kitty

    ReplyDelete

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails