Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Friday, November 13, 2009

pritt pritt pritt...............Beri Laluan..

nino nino nino...
setelah daku show off my collegue...
tiba masa nya daku nak show on kan ttg salasilah daku lak..
hehehe...



how to say ha..........
sebenarnya daku ni mmg suka pose...
hehehe..bukan SS tapi tuk m'hbur'kan hati n wat kenangan..
nanti nak tjuk kat anak cucu ...(",)
insyaallah...
dari kecil sampai la beso..
bab snap pic mmg petik jari je...
mak daku pnah kata...
daku masa tochik²........ mmg MARAH DGN CAMERA !!!
marah le kalau tak snap pic daku..hehehe



meh kita menjamu mata tngok aksi² pic daku yang tak berapa somel tp manis tu ada le (",)



macam na ngan pic daku dolu²...
hehehe.....
ada gaya cam model tak???
hehe




daku nak add on jugak pic ni...






my hubby....sayang sangat kat dia..


Nur Marsya Hani bt Mazuan..

my souls..































1 comment:

  1. mmg ler comey sesgt...
    gigih ler katakan....
    muahhhhhhhh

    ReplyDelete

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails