Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Wednesday, April 7, 2010

~~pengakuan~~

woow.... bikin gempak punya TAJUK (seperti di atas)....

memang pengakuan pun.. ari ni... aku rasa macam diri aku dah LALOK... walaupun daku tak hambek pil tdo, pil di larang atau pil haram nye..

memang  aku rasa.. dunia ni sempit ke mata aku yang sempit sekarang ni... giless... kira aku ni habis meter dah tahap MENGANTUK...  
AKU JUGAK COBA tak nak tdo kat opis ni.. (walaupun ada 2-3 kali terbabas gak)  ye le.. satgi duk tdo selalu kat opis kang owang kata makan gaji rabun lak.. hahaha.. tapi seyes .. mmg mengantuk.... anak dara aku ni.. semalam diajak nya aku men ngan dia sampai kol 4 pagi.. adehh la....  dia terlebey makan vitamin ke apa.. CARGAS YA RABBI... aku lak tertonggeng nak kejor dia.. dia memunggah ja keja nya... habis bersepah bilik aku... aku kutip simpan dia lak pi ambik buang.. sib baik tak angkat t.v.. kalau tak.. anak aku masuk GUINESS OF REKOD le.... leh angkat .. peh tu lempaq t.v.. huahuahuahua
nak naik hangin gak aku..... sib baik aku pk dia ni techik g.. hahaha... tak gamak la nak babab kan.... budak tengah ada AKAL.. cam tu la... kira sampai kali ke-3 dia minum susu...ingat kan nak hanyut di buai mimpi dah ... rupanya... sangkaan ku benar² meleset... marsya kembali cargas... huih.... peluh mama ni haaa.. si abah mmg dah hanyut .. saja aku tak nak kejut kan dia sebab aku paham dia letih keja.. macam keja aku ni.. dibawah ekon.. leh duduk leh gak berborak ngan rakan kerja.. mr abah lak keja di bawah MENTARI.. panas terik...habis peluh sana sini.. yang penting.. habis kulit badan mr abah... kena GORENG SAMPAI HANGIT (SUNBURN).. aku suruh pakai lotion .. dia tak nak... kata macam gugurl.. hmm.... tiap² petang musti bawak balik BAJU KERJA yang basah kuyup .. wehhh.. bukan kena ujan tau.. tu air peluh dia... haiyak.... laki aku laki aku...... kesian kenkadang tgok mr. abah... waktu dia tdo la paling aku SADIS skali tgok rupa dia... muka owang penat tdo... sahih meruntun jiwa para sang isteri.. keja di bawah mentari peh tu kena angkat barang berat²... tu lah pengorbanan sang somi tuk anak bini... huhu.. tetiba aku sebak lak.. sob sob sob... sebab tu aku tak penah lansung  komplen ttg keja aku(walaupun ada gak aku komplen) tapi bila mr.abah kata.. mama keja ada ekon.. ku terus stop pengomelan aku...MA SAYANG ABAH SANGAT²..LAP U MUAH MUAH....

choppp chooppp dan choppp.. ni kes apa ni tetiba timbul kisah somi nih.. bukan kisah aku yg mengantuk tahap gaban ke...hmmm
berbalik semula citer aku...ari ni ari yang mengantuk + buhsan.. so jadik nya... MENGANBUH.. hahahaha.. klakar tak pengabungan HAYAT ku... tak de dalam kamus tau.....

tapi aku tak amik port sangat ttg mengantuk n buhsan sebab aku tau.. setiap mama di dunia ni....muti rasa macam aku.. letih.. tak larat...mengntuk... ada perasaan sedikit marah tentang kelincahan anak² kan...... so aku tabah kan ati nak besar kan anak²..(aik anak²?? macam ramai je kan anak aku... ) hahaha.. sowang je anak tapi perangaii masyaallah.. aktif macam aku ni jurulatih pemain bola sepak.. sikit ari lagi aku kena beli WISEL le.... nak jerit kang .. owang kata aku tak kontrol ayu.. aku beli wisel...priiittt prittt je.. lagi 1 tak la sakit urat tekak aku nak menjerit... hahaha...

ari ni ... aku rasa.. buat keja sikit je... sebab buhsan ada .. ngantuk ada.. macam² ada.. keja blambak tu tapi aku je bior jadi gerabak ketapi.. huhuhu... adehhh.. korang rasa ada tak ubat tuk ilang kan penyakit MENGANBUH nih ?????  kuikuikui....
kalau ada..ku nak beli... hahahahaha

No comments:

Post a Comment

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails