Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Friday, April 23, 2010

kelambatan ~~~

halu.. besday girl dah belalu..
penang trip pun dah belalu tapi  tak de pun nak updet dalam blog..
adoyai cik iera.. adehh laa.. bz sungguh nooo sampai pic dah berzaman..
tak berkumandang jugak dalam blog..

ini bukan kesah besday aku.. ni kisah besday YAZAR YAZID..
aku tumpang sekaki.. dah lahir pada bulan yang sama.. ARIES.. tau tak bulan baper tu....??
ya betulll... bulan april fool yaw.... berapa aribulan exx aku pi penang ex.. bukan lupe tapi tak ingat dowh....
aku n family pi kiranya saja nak makan angin luar kan.. OVERSEA .. pulau pinang...jee..
jadi le.. budget ada sampai ke situ je.. nak pi beijing lambat gi kut.. hehehe

apa yang aku meraban ni haaa.. hemmm... tgh malam ... cam tu lee.. idea dah kering..merapu je yang lebey..
jd tak nak merapu lebey,... aku on kan je pic ni ..  sila terkam yaaa....

ops.. sebelum layan tu ..iklan sebentar ye.. nak citer sedikit detail lah ye...
ari yang kami tu ada 4 keluarga.. so lepak kat taman bunga tapi bunga nya tak de pun... yang ada MAT BUNGA NGAN MINAH BUNGA.. duk deting je aku tgok.. hemmm.... tak de keja le tu ....
kami lepak kat bawah pohon cemara.. sib baik ada pohon kalau tak... hemmm sunburn la aku .... tima kasi  ye pohon cemara.... ada 2 kek.. 1 tuk aku  yang beday next week.. 1 laghi kek tuk iza yang dah expired besday nya.. hahaha... tapi date yang kami set tu  best.... ngam2..  tak de gado apa2.. gtau je terus on.. iza oo iza.. kali ni .. ang trun kedah lak ye.... hehehe.....

ku papar kan dulu wajah2 kek sebelum ampa semua muntah darah tgok pic poto gediks....

<--- tgok usia aku dalam kek ni.. ..
hah !!! dah nampak ke?? 31 tahun??
nah haiiihhhh.. tua dah aku kan...
teeeetttt !!!!! umo dalam kek ni tak de kena mengena ngn idop n mati ye... kunon nak buat april fool lah... hahaha...
  
..
yang di atas ni mmg sesuai tu makcik iza.. hahahaha
ang dah 40 tahun ye makcik.. tp kira ok le.. aku puji ang... ang nampak mudes wehh
tapi aku mudes lagi.. hehehe... kunun nak kena kan aku ye.. aku lagi terer
tak hagak2.. hambek.. 40 tahun ku kasi award kat ang..hahahaha...


yang klakar nya.. masa kami bukak kotak kek tu.. semua muka cuak... hahaha... ye le... tetiba ja jadi tua... masing2 terkena.. kira ok leh tu..kita tak leh le seyes memanjang kan... kena la HEPI TAK DAK LAKI.. ehhh silaaappp weh... laki aku baca blog ni.. naya je kena punggai.... haha.... maksud ku .. hepi go bini lahhh

trip ke penang kali ni best.. semua ahli2 mesyuarat jendela semua kapla weng weng... tapi somi kami semua tak weng weng macam kami sebab banyak jaga anak ... kami lak.... jaga pewut n mulut...pot pet pot pet.. makan makan makan.... lepas tu wat aksi poto gediks....

oitt... kena la potogediokss.. kenangan tu wehhh.....jum terkam...

mama vogue da bass tgh suap mekbam mamam.. peh mekbam mamam pagi.. turn mama nya plak.. hahaha....

<---- vogue mama on the taman bonga..... kasi pose yang cun melecun.....

sampai sekawang aku muskil... sapa ngasuh sapa.. huhuhu


hokey... now to turn wajib tayang somi n anak yg sangat cumel...mr.abah sangat sporting di kala itu..sanggup membiar kan mama berjimbaan denga kawan2 mama.. so sweet la  abah... lain kali nak buat lagi leh tak.. mak berpoya2... abah jd mr.mama... hehehe....

hehehee... abah yang kepenatan +  kepanasan......

                                    step yg baru di perolehi



yang best nye time balik ke kedah.. kami tak naik jambatan dah.. tingin nak nek feri.... siok nya.... dah lama rasanya tak naik feri.. hampir 10 tahun ku rasa....




last but no least..... tetiba nak rasa jiwa titanic... hahahahaha

 

tapi aku terpaku sejenak melihat 1 bende alah ni
ku tingin bangat nak naik STAR CRUISE.. mintak2 hajat aku akan tercapai... aminnnnn

2 comments:

  1. Salam,
    wah seronok berpiknik nampak..kita pun teringin nak naik star cruise tu..hubby kata kalau nak naik sehari pun boleh tapi tak sure kena bayar berapa..aritu dia ada ajak tp dia kata bagi dia n the geng p dulu tgk mcmana baru leh bawak kami hehe..
    anyway, salam perkenalan ^_^

    ReplyDelete
  2. tu laa...
    iera pun tingin ni nak naik..
    tapai kalau mahai kan.. tak termampu den ni haa.....

    salam kenal jugak...
    nak kena panggey apa ye...
    nama manje nye ape.. hehehe

    ReplyDelete

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails