Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Wednesday, April 28, 2010

aku pen`GASTRIK tegar.......

sejak 2menjak 3menjak ni..
aku selalu sangat alami penyakit gastrik... sakit tu hanya tuhan je tau......
yaaa... gastrik... macam nak tercabut urat perut .................
perut ku sekarang cukup sensitif.. lambat makan atau sikap makan... passti aku akan di ATTACK..
tapi aku cuba tak makan ubat.. tapi nyata nya....... ketahanan badan ku semakin lemah.. kena makan ubat jugak..
semalam ....gastrik datang lagi... kali ni mmg VERY²..... ubat tu perlu amik 1 biji tuk di telan.. tapi aku hentam 2bijik..
nak cepat lega.... aku tak kisah kalau aku overdos ke apa ke.. janji cepat lega...........
tapi aku penin sekarang ni....

macam mana aku nak diet.. huhuuhuhu...
doc saran kan .. jangan diet atau makan pil² kurus ni..
benda alah semua tu akan menambah lagi kesakitan....
huhuuh.. aku serba salah... nak diet takut kena serang gastrik..
tak diet.. badan dah bambam dah...
bila timbang... jarum penimbang dah mencanak²....
sob.. sob.. sob....

No comments:

Post a Comment

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails