Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Tuesday, September 6, 2011

## RAya Aidilfitri Tahun 2011 Kami edisi 4 ##

raya ke-2 kami semua konvoi pegi umah tokwan ..(AYAH belah mak)
haihh..serabut nya rambut anak dara tu.. baru bangun titun kekdah nya.....
background gambo ni air laut real tau.... kawasan PEDU.... kira otw nak pegi umah tokwan kami.. mmg dekat...
sapa nak berenang skali dengan BUAYA leh la cube.. hehehe...

muammar haikal kalau bab nak pose mmg la  peberet dia.. time naggis sampai sedu sedan pun kalau tjuk camera ke..kata nak snap ..sure dia benti naggis.. yang lucu nya.. bila dah siap snap..dia leh sambung naggis... ada plak peel gituw.. layan jugak la kan...

ateh dia ni.. leh la tlg jaga kan sat budak ni... dia suka panggey MATKAL atau pun APEK..bukan apek pemain bola tu tau.. tapi apek chinese punya.. si anak teruna ni pun 1hal.. dia bantai tenyum gak kalau ateh dia panggey gituw..saboooo   =_=

family aku... yang kiri ujung skali tu.. yang duk kendong cam kanggaroo tu KAKAK SULONG aku.. heheheh..eeehhh silap.. mak aku.. hehehehe.. nampak muda ka.. hehehe.. ada yg kata aku ni ikut muka mak aku tu yang selalu tak leh nak setuju angin.. hehehe..ada gak nak tak kena.. tapi ANAK MANA TAK SAYANG MAK KAN ??  aku sayang sungguh² kat mak aku.. kalau la mak tak de..... huhu.. aku tak dapat bayang kan.. huhuhu.. TIDAKKKKKKKKKKKKKKK.. aku tak leh terima !!!

yang ni adik laki.. dia sorang ja BOBOY dalam family... kening lebat .. ku rasa dalam 2inci lebar nya.. sampai kening tu bercantum tau.. ada org kata .,..SOMBONG !!.. betoi ka???
tapi berani dia sombpng ngan aku.. I KICK U OUT ..muahahaha.. dia ni kira leh  la kata..dengaq cakap aku.. mau tak dengaq kata.. wat pekak n bantah ja..mula aku MENGAUUMMM.. hehehehehe

yang bongsu skali.. tapi ampa tgok... dia beso pada aku kan.. dia la ni kira bisnes patner aku lah..hehehe.. kalau aku mula operasi bikin apam pokadot.. dia la penolong aku.. hehehe.. dia pun mau buat.. takde bantahan..kira dia leh dapat income  sampingan laa.. oh ye.. tahun ni dia baru FORM 2 tapi ramai yang kata dia tgah tgu result SPM..

gaya spontan.. ni aku jeles ni.. awat gambar aku sikit sangat.. huihuhuhu.. tak aci.................

1 comment:

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails