Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Saturday, September 3, 2011

Blog Besawang!!!!!! huh fengsan den @-@

tuddddiaaa aihhh...
mmg dah usang la blog ni..ada yang latest version lagi..ketinggalan ketapi betul lah..
hemm.. banyak story sebenar nya... tapi masa eden tak de lah nk update..siang kijo malam pun kijo..
ape ????
malam pun kijo ka...
yap n yezzzzz malam ku ada wat part time kijo.. bisnes wumen kata kan tapi lum berjaya lagi..insyaallah kalau usaha lebih gigih lagi.. berjaya la den kelak..aminnnn..nanti den citer yo..

dulu aku wat blog ni masa ada anak sorang....blog ni sepi tanpa biter...tak check pun NUFFNANG tuuu.. ntah verjuta2 habuk pa aku dapat.. hahaha

ape story  tawun 2011 ????

1 --> anak sorang dah pun jadi 2orang anak.. muahaha..produktif katakan.. laki aku mau daaa.. dia cakap.. lambat2 kang dia tua lak... tak larat nak jago..ikut kata dia lah.. ambe menurut perintah....

2--> opcoss story anak dara sulung eden...
dah petah berkata2....kdg2 soklan dia ..aku tk tau nk kasik jwapan tuk die...
tak yah payah psg radio...mulut dia pun cam raDIO dahh haaa..lotih tinge eden tau....
gigi pun penuh dia..siap yang gigi depan dah nak ronggak dah.. haihh.. nak buruk dah pun.. nek risau aku.. nak gosok gg..macam2 alasan dia kasi..huhu

3 --> aku ada buat bisnes.. sajo nak carik dit poket lebih..nak beli alat mekap.. baju seluar jean..seluar kecik..ops... hehehee... yg penting ..aku rasa hepi bila guna dit sendri tuk membeli dan terus blah..hahaha.. kekadang wat muke belas kesian gak kat somi.. hehe..paw skit dit nak beli handbag n kasut... aku ada tekenan ngan handbag n kasut ni..kang ku tunjuk.. AKU BELI  TAU.. tapi pakai dit somi aku ar.,. dit aku tak mampu nak beli.,.hahaha..ayat tak leh blah....ishh..panjang aku melalut ni upenye.. tapi lom citer aku wat bisnes apa kan... aku wat bisnes APAM POKADOT..hah..ampa tau tak.. mmg itu la part time aku...kalu nak tempah n pos buleh jugak...tapi yang tu lain story lahhh yoo

4 --> anak ke 2 aku tu BOBOY tau...alhamdulillah.. dapat sepasang tapi kali ni aku banak  jenis c-zer tau..sakit woo..time depa(doktot) duk belah2 perut aku tu..aku rasa tau walaupun depa bius.. mmg tak sakit .. tapi huhuhuhu.. bunyipisau tu..MENGERUNKAN.. sat je depa operate..15min... tapi nak jaga dlm pantang seksa.. sakit WO bila nak bgun..macam org duk hiris perut kita.. huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. macam serik nak banak ampa tau

ehhh..nanti la sambung citer di lappy..ni aku update pakai tepon ja ha... rasa macam payah skit duk update pakai tepon.. cik iera ni ada sajo lappy tapi wat pekasam.. kalau leh goreng takpa jugak..duk bio behabuk jo.. kang aku update skali ngn gambo2.. 


haih la blog KEABADIANCHINTAKU.. sowi nah..tuan empunnya bz melampau sampai blogpun tak dijaga.. nak melawat blog2 member pun tak sempat..sowi kenkawan,,,, nanti ku merajinkan diri tuk update apa yang patut yaaa..chawamm

ops... SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2011 kenkawan  

No comments:

Post a Comment

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails