Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Thursday, November 17, 2011

luNch aku ari ni MAGGI GORENG KEJUNG !!!!

 takda mood nak makan tengah ari sejak 2menjak 3menjak.. buhsan siot...
nak memikir kan menu apa lah nak makan.. korang ada jadi macam aku tak?? nak lunch ja pk menu sampai setengah jam..kadang² boleh mencecah SEJAM... itu baru menu nak makan.. bukan lagi menu nak minum.. udah la menu makan belum lagi bagitau pada tukang masak. nak pulak kena pk menu minuman plak dah... stress  wehh AKU STRESS...... kekadang pk punya la lama.. nak minum apa ekk.. minum apa ek.. last².. menu minuman yang sama jugak terpacul di mulut aku.. tadi beria pk kennn.. haihh ari² neskape o ais ari² neeskape o ais... tak terbilang ngan kaki dah berapa kerap nya aku minum neskape ni.. ada setengah owang tak leh minum neskape.. dan ada jugak kebarangkalian owang TAK LEH LANSUNG HIDU NESKAPE... terpulang pada individu tapi mak suka nyahh.. hehe.. ni kes terbejangkit ..okok terrrrr bejangkit dengan sang somi la... semedang neskape o ais.. kalau kuo ngan dia.. sejak dari zaman dating sampai dah ke kelamin.. masih air yang sama dia oder.. kekadang sang somi sajo nak TEST POWER LA KAT AKU.. kalau kuo makan ..owang tya menu minuman dia leh DIAM..DIAM OK..ok la fine.. nak gedik bemanja ngan aku le tu... aku tolon oder ( berat mulot ka nak habaq NESKAPE O AIS SATU bang oii ) .. ni tak aku yg kena cakap.. kang aku oder  AYAQ TONGKAT ALI TARIK SATU ..baru ang tau nak kelupoq kot.. muahahahaha.. gila menjahat kat laki sendri.. tapi ok la bukan tahap derhaka lagi.. hehehe


OPSSS.. jauh menyimpang aku punya tittle...

ekcelis-gelis nak citer  dari mula macam mana buleh jadi MAGGI GORENG KEJUNG...kul 11.30 noon aku dan pk menu nak makan apa..samapi pkul 12.30 noon.. masih lagi pk.. satu habuk apa pun tak dapat ilham nak makan apa.. korang bayang kan.. stress tak stress..esok lusa leh migrain aku duk pkkk saje...
dah sampai ke medan makan..still lum dapat ilham lagi.. ehm agak kaku di medan tu .. ternampak pulak plastik maggi.. aku oder trus  maggi grg.. dah tapau sampai opis... macam tak koser nak makan pulak... di biar kan begitu saja sampai ke pkul 3pm..

pabila bukak ja bekas tu.. tejujut aku... maggi dah keras..bila ku angkat maggi dengan garfu.. bukan skit je maggi yang ikut tapi semua maggi ikut serta.. ehmm cane nak cakap ye.. KIRA SEMUA MAGGI YANG BERADA DI KOTAK TU TERANGKAT.. hahaha.. ku dah hagakk dah hagakkk... kompem keras kejung.. demmm..sangkaan ku betull..MMG KEJUNG DAH... dek kerana lapo dan tak nak membazir.. ku makan jugak walaupun kejung tapi yang menghairan kan.. habis pulak maggi tu ku makan.. hahaha.. tadi mengata maggi kejung bagai nak rak.. LAPAQ WEHH LAPAQ.. PUKUL 3 TAK MAKAN² MAU MENGETOR LUTUT.. (ok..alasan buleh terima.. yess yess yess.. sambail angkat tangan siku kebelakang.. toikk toinkkkk toinkk )

lagi satu hal..

AKU SUDAH BULEH MINUM AIR MASAK DAH WEEHHH...lihat la owang kg... NOOR HARZIRA ZAKARIA BOLEH TELAN MELANTAK MENTEKEDARAH  air masak dah.. dulu, masyaallah.. susah beno nak masuk mulot.. jgn kata sebotol mineral kecil... setengah cawan kopi pun ku tak hingin nak minum nya.. TAK SEDAP KENN AIR PUTIH ni.. aAIR BEKALA..OPKOS SEDAPP.. (ADa gaya nak kena kencing manis nih..ekeikeikei ) sekarang ni ku SLOW MELOW belajaq minum air masak..

KANG OWANG KEBANYAKAN CAKAP.. minum air masak bnyak² ni BAGUIH.. sihat badan tak kering.. gebu gebas..kulit tak kering walaupun ngkO DI TIMPA UDARA EKON... hehehe


BAEKKK LAA.... saya akan mula belajar MINUM AIR PUTIH aka air masak cerek ..atau pun air di tapis... INSYALLAH

No comments:

Post a Comment

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails