Pages

klik² di sini untuk menangi banyak hadiah ~~

Total Pageviews

## STICKY POST ##

##   STICKY POST  ##
Jalapeno Cheese Powder ( RM15.00 PER 200GRAM)

JALAPENO CHEESE POWDER

SAYA TURUT MEMBUAT PENGHANTARAN MELALUI KURIER ATAUPUN DOMESTIC POS,



URUSNIAGA SECARA TUNAI SAHAJA

.PEMBELIAN ADALAH MUKTAMAD.

WANG TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN JIKA PEMBELIAN DIBATALKAN OLEH PIHAK PEMBELI.



CAJ KURIER : RM6.00 UNTUK SEMENANJUNG MALAYSIA





TERIMA KASIH.

Saturday, November 21, 2009

TRiViA TaG ~~~lalalala~~~





2. Saya sedang mendengar :
lagu LADY GAGA...bad romance... huhu...gamak dia kata BAD ...




3. Mungkin saya patut :
makan donut...nanti sejuk gedi..(loqhat kedah).. tak best lak...




4. Saya suka:
tanya itu ini itu ini...hahaha..sakat owang pun bleh gak di katakan begitu :D tapi bukan KEPOCHI ye...




5.Sahabat-sahabat baik saya:
sehati...sejiwa...(nak lebey detail...pi dengaq lagu..SEJIWA nyanyian kump spring) ..layan~~~




6.Saya tak faham:
dengan mak menakan akak intan...hahahahaha (gelak beso nie)




7.Saya kehilangan:
cekak rambut ... pagi tadi mekbam patahkan..PRAPPPP ...huhuhuhu..ganas tol dia tu




8.Ramai yang berkata:
betul ke dah ada anak..otak duk mereng lagi...jahat nye....




9.Makna nama saya :
(",) sat nak tnya iera fazira..hahaha (gurauan semata²)




10.Cinta itu :
indah...like my blog...keabadianCHINTA.. (PROMOTE sikit la kawan !!!)




11.Di suatu tempat, seseorang sedang:
kira duit..... alahai.... duk bayangkan..bila la nak pegang duit yang banyak...(",)




12.Saya akan cuba :
lembut kan suara ( suara rock sangat....)




13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
hingga hujung nyawa...insyaallah.....




14.Telefon bimbit saya :
ada WIFI tapi tak leh pun nak guna di opis....bengkek je rasa...huh !!!




15.Bila saya terjaga dari tidur :
cari marsya le... merayap je qojenye...adeehhh..bley kuquih .....




16.Saya paling meluat apabila :
penjual n pembeli yang wat muka ntah apa²..kerek kata kan...nyampahhhhhhh !!!!!!!




17.Pesta/Parti adalah :
aktiviti yang sihat... tapi kalau pesta yang TERLEBEY SUDAH...tak include ye....




18.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
form 4 (16 tahoon) sebab setiap hari membuta dalam class... hahaha




19.Hari ini :
telan ubat dengan kopi...( ada owang kata tak buleh campur ngan kopi....) bedal aje ahhh




20.Malam ini saya akan :
bersiap... nak kuar foyah² lagi...hehehe..tiap² malam kuar...mertua tegur dah (",)

21.Esok pula saya akan :
mcm besa....sambil sarapan sambil bergosip.... (jgn tiru aksi begini )




22.Saya betul-betul inginkan :
rumah sendiri....(duk doa tiap² hari)




23.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
makin beso je lebam bawah mata ni...aduhhh...poduk apa lagi yg perlu digunakan...tulongggg ~~~




24.Makanan Barat atau Jepun:
saya pilih makanan selatan...buyeh gitu ??? ngehngehngeh...




25.Bilik yang terang atau gelap:
sedikit terang..kang tak nampak mekbam lak..terpenyet ke tak???




26.Makanan segera adalah :
maggi.......dah nama pun MEE SEGERA




27.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?:
good afternoon gano excel...hahaha




28.Siapa yang anda mahu Tag?:
semua skali.... tag jgn tak tag ye .....



No comments:

Post a Comment

aHLi MeSyuArat TiNGkaP

Related Posts with Thumbnails